about hamba ALLAH ni...



'laluan dakwah tidak dibentang dengan karpet merah..sebab itu ianya jalan yang sangat susah..hanya orang terpilih dan mampu boleh terus berjalan dan sampai ke destinasi yang agung,syurga..'

Tuesday, March 8, 2016

runtuhnya aku..

aku tahu runtuhnya aku bila aku mula text kau balik.. :) .. bodohnya aku.. sudah dibuang, aku minta dikutip semula.. kenapa? aku balik tanya dekat diri sendiri, perlukah merasa sakit itu lagi? perlukah aku kembali semula? adakah aku terlalu bodoh? kenapa air mata ini perlu mengalir lagi sayang ummu? siap buat lawak bodoh.. haha.. BODOH.. memang aku bodoh sebab buat benda gila ni.. memang aku bodoh sebab nak balik dekat kau.. memang aku bodoh sebab semua ni.. aku sakit wei.. aku tak tahu nak buat apa.. aku tak tahu nak share dekat siapa.. apa mampu aku buat? menangis.. menangis.. dan terus menangis.. saat menulis ini juga air mata ku mengalir macam air sungai yang sangat deras.. tabahlah wahai hati.. Allah sedang menguji..

No comments:

Post a Comment